מקומות להצעת נישואין

מקומות להצעת נישואין
תוכן עניינים

מתלבט באיזה מקום להציע נישואין? למקום בו מחליטים להצעת נישואין יש חשיבות רבה, המקום יגביר את התרגשות האישה ואת התרגשות האורחים ודבר נוסף ולא פחות חשוב, המיקום משדרג את התמונות בכמה רמות. המטרה של בחירת המקום היא להיות יצירתי ומיוחד ולחשוב על מקום בו האישה לא תחשוד אפילו לרגע שאתה מתכוון לכרוע ברך. אספנו עבורכם את מיטב המקומות הפתוחים המומלצים וגם את המקומות הסגורים הרומנטיים ביותר להציע בהם נישואין במדינתנו.

 

מדינת ישראל התברכה במקומות יפים ועוצרי נשימה מכל סגנון אפשרי. בין אם אתם אוהבי טבע, ים או מבנים היסטוריים- תוכלו למצוא מקומות מרהיבים החל מהצפון, המרכז, הדרום, ירושלים ובנוסף גם תל-אביב בהם תוכלו להציע נישואין לבחירת לבכם.

מקומות להצעת נישואין במרכז:

איזור מרכז הארץ התברך במקומות להצעת נישואין יוצאי דופן ביופיים הרבה בזכות רשות הטבע והגנים. פארקים מטורפים, חופי ים מיוחדים ומקומות תיירות הומי אדם. זהו איזור מושלם להציע בו נישואין לאהובת לבך.

מצפה טל (יער חולדה)

יער חולדה הוא הפארק המומלץ ביותר במדינתנו להצעות נישואין. הפארק משקיף על נוף מרהיב ומתצפית זאת אפשר לראות את השקיעה באופן הברור ביותר והיפה ביותר. הוא גם מקום קטן וסביר להניח שיספק לך את האינטימיות שאתה מחפש ברגע חשוב זה. יש אפשרות לעשות לאחר ההצעה פיקניק זוגי מפנק ורומנטי.

האגם ברחבת היס פלאנט (ראשון לציון)

אם אתה מעונין להציע נישואין במקום פתוח, האגם זהו המקום המושלם. האגם נמצא קרוב לסופרלנד. ישנה אפשרות להציע לאורך הדק באחד מהביתנים שנמצאים על האגם. אם אתה מעונין להציע בלילה, במקום יש תאורה מצוינת מה שחוסך התעסקות של גנרטור וסידור תאורה כמו שקורה בהצעות שנמצאות בלילה בשטחים פתוחים.

פארק הירקון (תל אביב)

או בשמו הרשמי פארק הירקון גני יהושע, הוא פארק גדול ויפיפה הנמצא לאורך נחל הירקון בצפון תל אביב. כאשר רוצים להציע בעיר הגדולה זהו הלוקיישן המושלם. לאחר ההצעה ישנה אפשרות לעשות פיקניק או לעשות שייט לאורך נחל הירקון אשר ייתן לכם תחושה של חו״ל.

חוף פלמחים (ראשון לציון)

חוף פלמחים הוא אחד החופים הטבעיים היפים בארץ אשר הוכרז כגן לאומי. תוכלו להציע לכל אורך החוף המטורף הזה. 

מרינה (הרצליה)

ישנה אפשרות להציע באחת המסעדות במרינה בהרצליה. בנוסף ישנה אפשרות להציע לאורך המרינה לרקע נוף הים והסירות ולאחר מכן לצאת לשייט רומנטי או לחילופין ישנה אפשרות להשכיר יאכטה ולהציע נישואין בשייט על היאכטה.

נתב״ג (סמוך לשוהם)

בשלבים מתקדמים בקשר בדרך כלל רוב הבנות חושבות שאם לוקחים אותן לחופשה בחו״ל זה במטרה להציע לה נישואין. על מנת להגביר את אפקט הפתעה ולא להיות סטנדרטי, סגור לכם חופשה בחו״ל וכשתנחתו בארץ ברגע שהיא תתבאס שלא הצעת לה בחו״ל תפתיע אותה ברגע שאתם נוחתים. תחכה לכם הצעה מושקעת ברחבת הנתב׳׳ג. ישנה אפשרות להזמין משפחה וחברים ובנוסף ישמחו בשמחתכם הרבה אנשים נוספים שנוכחים במקום.

מקומות להצעת נישואין בירושלים:

העיר ירושלים היא אחת הערים הרומנטיות ביותר במדינת ישראל. היא בעלת אופי לאומי וציוני, מלאה במקומות היסטוריים וקדושים לעם היהודי ויחד עם האוויר המיוחד שיש רק בה- הופכת לאחד המקומות המושלמים לכרוע בו ברך ולהציע נישואין.

המרפסת המרכזית של הכותל

זוהי המרפסת המרכזית הנמצאת בגובה ומשקיפה על הכותל ומשם יצאו לכם התמונות הכי יפות שאפשר לתאר. האוויר המושלם והצלול של ירושלים יחד עם הנוף המרהיב מהמרפסת הזו יספקו לכם חוויה ייחודית ועוצרת נשימה.

מגדל דוד

מגדל דוד ממוקם במקום הגבוה ביותר עיר העתיקה בירושלים. הוא מקום מדהים ביופיו ובעל חשיבות היסטורית, מכיוון שהוא שימש במשך אלפי שנים כמצודה לשמירה על העיר ירושלים. המשמעות של מקום זה בשילוב עם היופי עוצר הנשימה שלו הם מקום מושלם להציע בו נישואין לבת זוגתך.

גן סאקר

גן סאקר הוא הפארק הגדול ביותר בעיר ירושלים הנמצא במרכז העיר. פארק זה ניחן בגודלו יוצא הדופן, במדשאות הרחבות שלו ובעצים הרבים. אם אתם אוהבי טבע פשוט ואמיתי זהו המקום המושלם עבורכם.

רחבת הכותל המערבי

הכותל הוא המקום הקדוש ביותר לעם היהודי, בעל חשיבות היסטורית ודתית רבה. הצעת נישואין בכותל זהו מקום שמצליח לרגש כל אדם, במיוחד אישה שמציעים לה נישואין במעמד כזה. הכותל המערבי שופע אנשים ותיירים מה שיכול להגביר את ההתרגשות ואת הייחודיות וכמובן אין מקום טוב יותר מאשר הכותל בירושלים לקבל בו את ברכת הדרך ולהתחיל את הדרך החדשה ביחד לחיים משותפים.

מקומות להצעת נישואין בירושלים

מקומות בדרום להצעת נישואין:

בדרום הגדול ישנם מרחבים מכל הסוגים- פארקים, חופי ים גדולים ואתרים מדבריים. כל אחד מהם שונה ונותן פן אחר ומיוחד להצעת הנישואים.

חוף מצודה (אשדוד)

בימים אלו הסתיימו עבודת השיפוץ והשחזור של המבנה המיוחד הזה. זהו אתר ארכיאולוגי והיסטורי של מצודה אשר שימש כמגדל שמירה מהתקופה האומהית (מוסלמית) הקדומה אשר נמצא על חוף הים וישדרג לכם את התמונות לכמה רמות מעל. כיום חוגגים שם הרבה הצעות נישואין וגם חתונות קטנות. יש צורך לשריין מקום מראש והוא כמובן ללא תשלום. פנו אלינו ואנחנו נקשר ביניכם לבין מנהלי המצודה.

חוף הים באשדוד

באשדוד ישנם חופי ים רבים. מומלץ להציע נישואין בחופי הים בחודשי הקיץ והאביב. כשחוגגים במקום שכזה יש לשים לב למזג האוויר ומומלץ להציע בשעת השקיעה על מנת לשדרג את ההצעה לרמה הגבוהה ביותר ולנצל את יתרונות השקיעה לאווירה ולתמונות.

הצעת נישואין באילת

אילת היא בירת הנופש של מדינת ישראל. אם אתה מעונין לסגור חופשה בארץ ובה להציע נישואין באילת, זהו המקום המושלם ביותר. יש אפשרות להציע בחדר במלון, בחוף הים או כל מקום אחר העולה על רוחכם. אנחנו מגיעים לכל חלקי הארץ וכמובן גם לאילת על מנת לשמח אתכם.

חוף הים באשקלון

אם אתם הולכים לים באופן קבוע, זהו המקום שבטוח היא לא תחשוד שאתה רוצה להציע לה בו נישואין. רצועת חוף הים באשקלון יפיפה וניתן להציע בה לאורך כל החוף.

מרינה אשקלון

בשנים האחרונות המרינה באשקלון התפתחה מאוד מבחינת המראה ובנוסף התפתחה והפכה ליעד קולינרי, בעלת מסעדות מומלצות ביותר והפכה ליעד אטרקטיבי מאוד להצעות נישואין, יש אפשרות להציע נישואין באחת המסעדות במרינה או להשכיר יאכטה ולהפיק הצעת נישואין על יאכטה בשיט רומנטי.

צפון הנגב (דרום אדום)

איזור זה בארץ מומלץ במיוחד בחודשי האביב המרעננים. מזג האוויר הנוח, הטבע הפורח ושילוב הכלניות שפורחות בשלב זה של השנה ירים את הצעת הנישואין שלכם לרמה אחרת ויספק חוויה ייחודית ומרגיעה מאין כמותה.

מלון בראשית (מצפה רמון)

אם אתם רוצים הצעת נישואין מיוחדת ורומנטית במיוחד, אבל יחד עם זאת רוצים לשמור על רמה גבוהה של אינטימיות, מצפה רמון הוא המקום המושלם בשבילכם. המקום יספק לכם שקט נדיר, נוף מדברי מיוחד במינו וכל זה תחת כיפת השמיים לאור הכוכבים. ניתן להציע בחדר עם הבריכה הפרטית לצד הטבע וחיות הבר מסביב, זהו שילוב מנצח ומיוחד שיהפוך את הצעות הנישואין לבלתי נשכחות.

ים המלח

ים המלח המכונה גם ים המוות, מעבר לזה שים המלח הוא מקום יפיפה והתחרה בתחרות של שבעת פלאי עולם, הוא המקום היבשתי הכי נמוך בכל העולם עם נוף ייחודי רק לו שכמעט לא ניתן לראות באף אתר אחר. ישנה אפשרות להזמין חדר ללילה באחד מבתי המלון או יום כיף מלא פינוקים במתקני המלון ולהציע נישואין במרפסת של החדר או על שפת חוף הים המרהיב.

הצעת נישואין בים המלח

מקומות בצפון להצעת נישואין

צפון הארץ ידוע במקומות הפסטורליים והמרהיבים שלו, שלא רואים בחיי היומיום. הצעת אירוסין זו הזדמנות מושלמת להגיע לאחד ממקומות הצפון היפים ולכרוע בו ברך.

פארק רעננה

פארק ענק והמרכזי בעיר רעננה, פארק מיוחד במינו אנו ממליצים להציע נישואין על שפת האגם. ולאחר ההצעה אנו ממליצים לעשות פיקניק או לעשות שייט רומנטי באגם. הכניסה לפארק היא ללא תשלום.

צימרים בצפון

הצפון ידוע כאזור שופע צימרים מיוחדים ומגוונים. אם אתם רוצים להנות גם ממקום אינטימי וכפרי, גם מאווירה רומנטית וגם מנופים נדירים- הצפון המרהיב הוא המקום המושלם בשבילכם. לאחר הצימר יש אפשרות להציע נישואין במסעדה.

חופי הכנרת

לאורך הכנרת ישנם חופים רבים שאפשר להציע בהם. האווירה הטבעית והשקטה יחד עם הים המרגיע תעניק לכם תחושה שלווה. חשוב לציין שבכנרת ישנם חופים מוכרזים וחופים שאינם מוכרזים.

חוף קיסריה

חוף הקשתות בקיסריה הוא אחד החופים היפים והמרשימים ביותר שיש למדינתנו להציע. האתר בעל משמעות היסטורית עוד מהשנים הראשונות לספירה והוא מקום מושלם בעל אווירה יוקרתית להציע בו נישואין לבחירת לבך.

אתר החרמון

אתר החרמון הוא ההר הגבוה ביותר במדינת ישראל. אם אתה מעוניין להציע בחודשי החורף הקרים, החרמון הוא היעד האטרקטיבי הטוב ביותר עבורך. הנוף הנדיר והשלג הלבן על פסגות ההרים יספקו חוויה של פעם בחיים וזה בדיוק מה שאתם צריכים ליום מרגש כזה! מומלץ לרכוש כרטיס מראש למתחם, כדי לא לבזבז זמן.

מקומות להצעת נישואין בצפון
אהבתם? שתפו פוסט זה ברשתות החברתיות!
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

השארת תגובה

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

חשוב לזכור
הצעות נישואין
5 דברים שצריך לזכור ביום הצעת הנישואים

יום הצעת הנישואין זהו יום מרגש וקצת מלחיץ, בעקבות כך ארגנו לכל הגברים רשימה מסודרת של חמשת הדברים שאסור לשכוח באותו היום. שננו אותם מראש טוב טוב כי אם תשכחו אחד מהם זוהי יכולה להיות פדיחה לא קטנה.

קרא עוד »
לימוזינה להצעת נישואין
הצעות נישואין
לימוזינה להצעת נישואין

לימוזינה להצעת נישואין זאת דרך יוקרתית ומיוחדת להתחיל איתה את הצעת הנישואין שתכננת לאהובת לבך.
יש בחורות שמעולם לא נסעו בלימוזינה. זאת כמובן לא נסיעה שגרתית ולא משהו שעושים בדרך-כלל ביום-יום.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
לחץ לשיחה עם נציג
צריכים עזרה ?
ברוכים הבאים לווצאפ של ״בובה של אטרקציה״. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור.